Generelle oplysninger
Susemi
CVR-nr. 44500752
Adresse Vodskovvej 36, 9310 Vodskov
Mailadresse kontakt@prinsessens.dk.
Telefonnummer
Betaling
Med mindre andet er anført er varen på lager til omgående levering. Skulle I bestille et større antal af en vare end vi har på lager, vil I få besked herom når I lægger varen i kurven. Alle varer som ikke er på lager har som oftest en leveringstid på 2-3 uger. Har I brug for varen hurtigere end dette så kontakt os. I mange tilfælde kan det lade sig gøre at få leveret varerne ekspres (7-10 dage) mod et gebyr på 200kr. Alle priser er i DKK og er inkl. 25% moms.
Du bestiller ved at klikke på en vare du er interesseret i og vælge variant og antal. Klik herefter på knappen 'Læg i indkøbskurv'. Du kan nu lægge flere varer i kurven, ved at finde dem i shoppen på samme måde. Når du er klar til at gå til kassen, klikker du på 'Indkøbskurv'. Når du er klar til at betale bliver du sendt videre til vores betalingsudbyder, hvor du kan betale med følgende betalingskort: Mobilepay, Dankort, Visa/Dankort, Visa, Visa Elektron, JCB og Mastercard, mobile og KLARNA. Når din bestilling er gennemført får du automatisk en ordrebekræftelse tilsendt den e-mail adresse du har opgivet ved bestlling. Når din vare afsendes får du ligeledes tilsendt en e-mail med forsendelsesnummeret på din pakke så du kan følge din ordre. Vi hæver naturligvis først pengene på dit kort, når varerne afsendes fra vores lager.
Fragt og Leveringstid
Vi sender pakker afsted indenfor 1-2 hverdage mandag til fredag.
Forsendelse koster kun 39 kr, og vi tilbyder gratis forsendelse ved køb over 499 kr.
Vi påtager os intet ansvar ved eventuelt forsinket levering grundet fragtfirmaet.
Alle varer i jeres ordre følger den vare, der har længst leveringstid, medmindre I ønsker andet. Er jeres ordre en hasteordre,
eller indeholder den varer i restordre og ønsker I dellevering, så anfør det venligst ved bestilling, eller kontakt os.
VI HAR IKKE EN FYSISK BUTIK, OG VI TAGER IKKE IMOD KUNDER PÅ VORES LAGERADRESSE.
Særligt for lande uden for EU: Handler du hos os fra et land udenfor EU, fratrækker vores system automatisk den danske købsmoms ved check-out. Køber er selv ansvarlig for eventuelle udgifter til told og moms ved ankomst til modtagerlandet.
Fortrydelsesret og ombytning
I har 14 dages fortrydelsesret på varer købt i vores webshop, samt 2 års reklamationsret. I skal blot returnere varerne i original emballage og i væsentlig samme stand og mængde, som da I modtog dem. De originale mærker SKAL være i tøjet endnu. Vi tager IKKE varer uden hængemærker retur. Behandlingstiden for returneringer samt tilbagebetaling er max 14 hverdage. Vi dækker ikke porto i forbindelse med fortrydelsesret.
UDVIDET BYTTERET PÅ KJOLER & UDKLÆDNING
Skal kjolen ombyttes til en anden model eller størrelse, er det hurtigste og mest enkle, at du bestiller en ny:) Så vedlægger vi en returlabel du kan bruge til at returnere den anden kjole, og refunderer ordrebeløbet for den, når den kommer retur til os:)
Bare HUSK at skrive i kommentarfeltet til den nye ordre, at du skal have en returlabel med, samt ordrenummeret på den ordre, der skal ombyttes :) Ombyttede varer skal returneres inden 14. dage efter modtagelse af den nye vare. Returneres de senere end 14. dage, udløser de kun et tilgodebevis.
Alternativt kan du sende varen tilbage til os, og anføre på retursedlen hvilke(n) vare(r) samt størrelse(r), der skal ombyttes til. Så ombytter vi og sender tilbage til dig:) Du bærer selv returomkostningen til os, og vi bærer omkostningen for at sende ombytningen retur til dig:)
Bestiller du varer til et land udenfor Danmark, bærer du selv omkostninger til forsendelse ved ombytning.
Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
Returnering
Medmindre du returnerer varer, som er i stykker ved modtagelse eller fejlagtigt leveret, er returomkostninger for din regning. Ønsker du at returnere en vare og få pengene tilbage, sender du blot varen retur til os.
HUSK at vedlægge retursedlen og anføre, at du ønsker pengene tilbage. Vi modtager ikke returvarer afsendt pr. efterkrav, uden omdeling eller indleveret personligt.
Du kan ikke udnytte din fortrydelsesret, ved ikke at afhente forsendelsen eller nægte modtagelse.
DAO OMDELER IKKE TIL ERHVERVSADRESSER, DERFOR KAN DE IKKE BRUGES TIL RETURNERINGER, DA DISSE FORSENDELSER KOMMER TIL EN PAKKESHOP ELLER BLIVER EFTERLADT UDENFOR.
Varens stand, når du sender den retur
Varen skal leveres tilbage på samme måde, som ved modtagelse og inden 14 hverdage.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
Særligt ved Gratis Gaver
Hvis din ordreværdi har udløst en gratis gave, og du returnerer ordren helt eller delvist, således at det originale ordrebeløb bliver ringere end den ordreværdi, der har udløst den gratis gave, skal den gratis gave også returneres. Vælger du at beholde den gratis gave, modregner vi gavens værdi i krediteringen.
Varen sendes til:
Prinsessens Retur
Voerbjergvej 35a
9400 Nørresundby
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Reklamationsret
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Varen sendes til:
Prinsessens Retur
Vodskovvej 36 ST
9310 Vodskov
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Persondatapolitik
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Susemi og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Den dataansvarlige på www.prinsessens.dk er Susemi.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: kontakt@prinsessens.dk.
Særligt for betaling med KLARNA
For at kunne tilbyde dig Klarnas services, kan vi videregive dine kontaktoplysninger til Klarna ved checkout, til brug for Klarnas kreditvurdering samt for at Klarna kan tilbyde dig den bedst mulige løsning hos dem. Dine personlige data bliver behandlet i overensstemmelse med Klarnas fortrolighedsmeddelelse, som du finder her
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte kontakt@prinsessens.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 18.02.2021